2012. december 20., csütörtök

Mindig a rossz történik, de mindig van benne valami jó.. legalábbis nálam...

Nos, sikerült vennem olcsó pézér" használt tűzhelyet, amit külön köszönök az én aranyos kolléganőmnek Gyöngyi néninek, aki szólt a bátyjának, ugyanis tőle van a tűzhely, beüzemeltem és működik! A cím arra utal hogy 4 napja felrobbant a gáztűzhelyem mikor meg  gyújtottam, és nekem vágta az egész tűzhelyet, leis égett a lábamról a szőr.., és napokig sántítottam, úgy zsibbadt! A jó az benne, amit ma tudtam meg, hogy már  azelőtt párnappal is szarakodott a tűzhely, gondoltam a palackban kevés a nafta, és vettem másikat.., próbálgattam, ezután robbant, szóval azért is nem robbant fel a palack is, mivel " teli palack sosem robban" ezt az infót tudtam meg... mák.. mák, hogy még itt vagyok :) Jók legyetek nekem :) UI : Remélem azért adtam egy hasznos infót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése