2012. december 19., szerda

Remélem bejön a világvége sztori...


Nem tudnám hányfajta-féle kifejezéssel illetni, hogy mennyire rossz volt nekem ez az év, egyszerűen hihetetlen ez a pénztelenség, ha valami jó dolgot akarsz venni az egyik héten, koplalnod kell a másik héten... Magyarország, így szeretünk... Egyszerűen annyi minden van a fejemben, hogy majd szétesik, a főcím is erről árulkodik : " Nekem ne mondja senki, hogy a pénz nem boldogít "  Igen is boldogít ! Ha van pénzed eltudsz menni kirándulni, ha van pénzed tudsz venni egy csokit, ami boldogabbá tehet, ha van pénzed, ebben a világban, a főbb érzelmeken kívül mindent eltudsz érni... Ha van pénzed boldogabb vagy, akár a családdal, akár egy kapcsolatban. Lehet előre tervezni a jövőt ! A világ a pénz körül forog, és még mielőtt azt mondaná valaki, hogy pénz éhes vagyok, nem vagyok az, csak vágyom rá, mert ha nekem jutott, akkor a barátaimnak is jutott a jóból ! Gondolkozom, hogy kimennék külföldre dolgozni, de azzal meg az lenne a baj, hogy honvágyam lenne... A probléma ott kezdődik hogy, a saját országomban nem tudok olyan jól keresni, hogy szeressem a hazámat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése